samedi 23 septembre 2006

Soluppgang i Fécamp


Penalandia onskade ett foto av en soluppgang i Fécamp men var samtidigt saker pa att jag inte skulle stiga upp tillrackligt tidigt. (Utmaningar ar nagot jag har svart att inte svara pa.)

Visserligen oppnade jag dorren at
Moumoune som ville ut redan vid fyrasnaret i morse, men naturligtvis lade jag mig pa nytt. Solen skulle ju inte stiga upp omedelbart.

Vid attatiden, kanske lite senare, vaknade jag och hoppades att solen vantat med att stiga upp. Men tji. Den var morgonpiggare an jag.

Ett ljus gick da upp for mig. Jag har ju ett gammalt foto av en solros. Den hade inte annu slagit ut i juni da jag tog fotot, sa jag tycker det gar bra att kalla det "soluppgang i Fécamp".


Har nagon flera onskemal om bilder?

6 commentaires:

Anonyme a dit…

Ja, om du har fler bilder på konst som du har arbetat fram så vore det kul att få se lite bilder av dem!Skickade ut ditt pensionsförslag tioll olika vänner på test och alla tycker att det var ett kanonförslag!!!

hpy a dit…

Konstig ar jag, men inte konstnar.

hpy a dit…

Vanliga manniskor ar likadana overallt.

hpy a dit…

lha64, du har helt ratt i att vanliga manniskor kan se olika ut.
I morgon skall jag forsoka svara pa hogrelius onskemal, sa kanske kommer det vanliga manniskor pa mandag. Ytterst vanliga. Sa vanliga att de nastan kunde vara fran Finland.

Anonyme a dit…

Nå ja,vi säger så att soluppgången ser ut så här

hpy a dit…

Kanske stiger jag opp i ratt tid en annan dag. Folj med!